مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد

استان سمنان ۱۲۰۰ تعاونی دارد کاروخدمت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از فعالیت یک هزار و 200 تعاونی در بخش های تولیدی، خدماتی و... در استان آگاهی داد.



علی نورانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به کارهای تعاونی و مشارکت های مردمی در اقتصاد استان سمنان بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تعاونی در بخش های مختلف تولیدی، خدماتی، آموزشی و … در سراسر استان به ثبت رسیده است.
وی با اعلان اینکه این تعاونی ها نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال استان سمنان دارند، اضافه کرد: تعاونی ها در استان برای ۱۶ هزار نفر اشتغال به وجود آورده اند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از برگزاری مراسم قدردانی از تعاونی های برتر استان مانند سنوات گذشته در استانداری آگاهی داد و اظهار داشت: در این مراسم ۱۶ تعاونی برتر در استان مورد قدردانی قرار گرفتند.
نورانی با اعلان اینکه این تعاونی ها در حوزه حفاری معدنی، تهیه و توزیع لوازم نجاری، ارائه خدمات در بخش های مهندسی و … فعالیت می کردند، بیان کرد: هشت تعاونی از ۱۶ تعاونی مورد تقدیر قرار گرفته، به عنوان تعاونی های برتر استان برگزیده شدند.
وی با اعلان اینکه یک تعاونی نیز شایسته تقدیر ملی شناخته شد، اشاره کرد: این تعاونی که در حوزه دانش بنیان و خدمات نرم افزاری فعالیت دارد، برای قدردانی از تعاونی های سراسر کشور معرفی خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اعلان اینکه تعاونی ها توانسته اند اهداف مورد نظر را محقق کنند، بیان کرد: تعاونی ها نقش مهمی در اقتصاد استان سمنان دارند.
نورانی با اشاره به فعالیت تعاونی های جدید در هفته تعاون امسال آگاهی داد و اشاره کرد: هفت شرکت تعاونی با سرمایه گذاری بالاتر از ۱۸۳ میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر در استان سمنان افتتاح شدند.


منبع:

1403/06/26
12:26:56
5.0 / 5
25
تگهای خبر: آموزش , اشتغال , اقتصاد , تعاونی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید