مدیركل بازرسی وزارت كار مطرح كرد؛
غفلت از سرمایه های سرگردان در استان ها
به گزارش کاروخدمت مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بیشترین شکایاتی که از جانب مردم مطرح می شوند در ارتباط با اشتغال، کارآفرینی و تعاونی هاست.
به گزارش کاروخدمت به نقل از مهر، مهری طالبی دارستانی امروز پنج شنبه در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان اظهار نمود: در جریان سفرهای استانی با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارت خانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی دیدار می نماییم.
وی اضافه کرد: با تاکید دکتر عبدالملکی وزیر کار، بنده بعنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و آقای حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع بعنوان دو نماینده تام الاختیار در سفرهای استانی حضور پیدا می نماییم و شکایات، درخواست ها و مطالبات مردمی را بررسی و پیگیری می نماییم.
طالبی دارستانی همینطور درباره فرایند کار بیان نمود: مردم درخواست های خویش را در یک متن عرضه می دهند، درخواست به مسئول مربوطه استانی ارجاع داده می شود، بر مبنای نظر کارشناسی آنان، دستور پیگیری و حل مشکل مردم برطرف شود.
به گفته وی، همینطور درخواست ها در سامانه سامد ثبت شده و بعد از آن پیگیری می شود تا در بازه زمانی مشخص، مشکل افرادی که مراجعه نموده اند حل شود.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر مبنای ارزیابی های انجام شده در سطح استان ها سرمایه های سرگردان و فرصت های شغلی فراوانی وجود دارد که متاسفانه به درستی اختصاص داده نمی شوند و باید در این حوزه برنامه ریزی درست صورت گیرد.
منبع: كاروخدمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب