سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای:

مولدسازی، اکسیر کارآمدی و اثرگذاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای است

مولدسازی، اکسیر کارآمدی و اثرگذاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای است به گزارش کاروخدمت، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: مولدسازی، اکسیر چابکی، کار آمدی و اثرگذاری این سازمان است که به مفهوم حکمرانی مطلوب با هدف بهره وری بیشتر است.



به گزارش کاروخدمت به نقل از مهر، نشست هم اندیشی سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نمایندگان مربیان و همکاران سراسر کشور با هدف «تقویت و توسعه نهضت مهارت آموزی» برگزار گردید.
غلامحسین محمدی، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مربیان این سازمان را بعنوان سرمایه های پرارزش نام برد و اظهار داشت: بزرگترین ابزار سازمان های اجتماعی، سرمایه های انسانی آن هستند که مأموریت های کلیدی آنان با مشارکت و ائتلاف کارکنان صورت می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت و ائتلاف سازی یکی از ابزارهای مهم و راهبردی تحول در سازمان ها است و آن چه مقوله تحول را حیات می بخشد و بقای سازمان را هم تضمین می نماید، منابع انسانی و تحول منابع انسانی برای موفقیت حیاتی می باشد.
سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مولدسازی اکسیر چابکی، کار آمدی و اثرگذاری این سازمان است، تصریح کرد: مولدسازی مراکز آموزشی مولدسازی به مفهوم فروش و واگذاری اموال نیست بلکه به معنای حکمرانی مطلوب بر دارایی های سازمان با هدف بهره وری بیشتر مراکز است.
تبدیل ۵ مرکز آموزش فنی و حرفه ای به پارک های علم و فناوری
محمدی از تبدیل ۵ مرکز آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به پارک علم و فناوری در جهت ایجاد مکانی برای تبدیل ایده ها به نوآوری های و تبدیل فناوری ها به کسب و کارهای درآمدزا و سودآور اطلاع داد و اظهار داشت: با انجام این رویکرد عرضه آموزش های مهارتی توسط مربیان تقاضامحور خواهد شد.
به عقیده وی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باید سیر تحول خودش را بررسی و تنظیم گری در درون و بیرون سازمان داشته باشد و در این راه هم ضروری است مربیان و صاحب نظران و منابع انسانی به ذی نفعان تبدیل شوند.
بر اساس این گزارش، در این جلسه چالش های آموزشی، مالی، ارتقا و منزلت فرهنگ سازمانی، سنجش و ارزشیابی، تکنولوژی های جدید، رتبه بندی مربیان و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


منبع:

1403/07/30
08:54:39
5.0 / 5
25
تگهای خبر: آموزش , ابزار , توسعه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید