سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور:

فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود

فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود به گزارش کاروخدمت، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تکیه بر فرهنگ تخصص و مهارت اظهار داشت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل سازمان به یک سازمان تقاضامحور و مشارکت جو، نقش آفرینی کنند.



به گزارش کاروخدمت به نقل از مهر، مراسم تکریم و معارفه سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با حضور غلامحسین محمدی سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شرکای اجتماعی و رؤسای مراکز برگزار گردید.
در این مراسم یعقوب نماینده بعنوان سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان تهران معرفی و از زحمات ۱۴ ماهه سید علی حسینی مدیر کل سابق استان تقدیر گردید.
غلامحسین محمدی، سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مراسم ضمن اشاره به لزوم تغییر پارادایم برای تبدیل شدن این سازمان به قطب مهارتی، اظهار داشت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل شدن سازمان به یک سازمان تقاضا محور و مشارکت جو، نقش آفرینی کنند.
وی با اشاره به اینکه بدون تغییر پارادایم، حتی دو برابر شدن بودجه هم لزوماً نمی تواند تضمین کننده ارتقا سازمان باشد، اظهار داشت: جذب مدرسان خبره، توسعه زیرساخت ها، استفاده از ابزار و فنون ارتباطات و برندینگ، کار منسجم مبتنی بر گفتگو و تعامل با شرکا اجتماعی از مهم ترین اولویت ها و برنامه ها برای تحول در سازمان است.

تقویت فرهنگ پژوهش و مهارت

تأکید بر فعالیت و تأثیرگذاری شورایعالی نظام فنی و حرفه ای، شکل گیری نظام صلاحیت حرفه ای در چهارچوب اقتصاد دیجیتال، استفاده حداکثری از ماتریس ظرفیت آموزشی کشور و حرکت به سمت تنظیم گری از دیگر مهم ترین موضوع هایی بود که سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در رابطه با آن سخن گفت.
وی اضافه کرد: مدیران استانی باید به جای اداره صرف، همراه رأس سازمان در انجام مأموریت ها باشند و با عنایت به برنامه ریزی برای استانی شدن بودجه ها، با این رویکرد از مدیران استان ها حمایت می نماییم.
محمدی با تبیین اهمیت استان تهران در معادلات کشور همچون وجود ۳۰ درصد صنایع در این استان بر لزوم اهتمام ویژه سرپرست جدید این اداره کل برای بهره گیری از این ظرفیت، تاکید کرد.


منبع:

1403/07/29
16:24:32
5.0 / 5
22
تگهای خبر: آموزش , ابزار , اقتصاد , تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

كاروخدمت

خدمت در محل شما

karokhedmat.ir - تمام حقوق سایت كاروخدمت محفوظ است
بیمه اشتغال تولید